Vila Billis – Parga – Leto

od u pripremi Najmanja moguća cena po osobi

Vila Billis

Lokacija: 500m od male gradske plaže, 700m od velike, 900m od doka
Smeštaj: Studiji za dve i tri osobe nalaze se u prizemlju i na spratu kuće.
Oprema: Kuhinjski blok,  televizor, klima uređaj, kupatilo, terasa.
Ležajevi: Klasični singl  ležajevi.
Klima: Korišćenje klime je bez doplate.

Program putovanja Vila Bilis Parga Leto

 

  • 1.-2. dan NOVI SAD-PARGA – Polazak iz Novog Sada u 12:00h sa parkinga ispred “Lokomotive”, iz Beograda u 14:00h sa parkinga u Bloku 42, Novi Beograd preko puta Buvlje pijace, iz Niša u 18:00h sa parkinga Hiper marketa „TEMPO“ ul.Bulevar 12 febuar br.80. Vožnja autobusom, autoputem Beograd-Niš (Košuta, Jagodina, Paraćin, Niš, Leskovac, Vranje), preko graničnog prelaza Preševo, graničnog prelaza Evzoni. Dolazak u Pargu u prepodnevnim satima. Smeštaj u programom predviđene objekte. Zbog konfiguracije terena autobus staje u za to određen deo grada, a stvari i putnici se prevoze kombijem najbliže smeštajnom objektu. Usluga po programu. Noćenje.
  • 3.- 12. dan  PARGA – Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Usluga po programu. Noćenje.
  • 12./13. dan PARGA–NOVI SAD – Napuštanje smeštajnih kapaciteta do 9:00h. Slobodno vreme do polaska autobusa. Polazak autobusa u 15:00h za Novi Sad. Putovanje preko graničnog prelaza Evzoni, graničnog prelaza Preševo, Vranja, Leskovca, Niša, Paraćina, Jagodine, Košute, Dolazak u Novi Sad predviđen za rane prepodnevne sate. Kraj programa.

Uslovi plaćanja Vila Bilis Parga Leto

 

  • ARANŽMAN OBUHVATA
  • prevoz turističkim autobusom (klima, audio-video oprema) na izabranoj relaciji, (Cene prevoza navedene su u tabeliInformacije o autobuskom prevozu i nisu sastavni deo cene aranžmana, osim tamo gde je to posebno naznačeno!)
  • smeštaj u izabranom objektu (po programu),
  • organizaciju i vođstvo puta.
  • ARANŽMAN NE OBUHVATA
  • zdravstveno osiguranje do 30.000 eura, koje se može uplatiti u agenciji
  • sve ostalo što nije predviđeno i obuhvaćeno aranžmanom.
  • NAČIN PLAĆANJA
  • Napomena: sve cene u tabelama date su u eurima, a plative su isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema prodajnom kursu ProCredit Banke na dan uplate,gotovinom,čekovima građana,platnim karticama ili uplatom na tekući račun Organizatora putovanja. Cena aranžmana garantovana je samo za uplaćeni deo ukupne sume, ostatak je podložan promeni u slučaju velike oscilacije kursa na monetarnom tržištu. Prilikom sklapanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:
  • 1.UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • Akontacija 30% prilikom sklapanja ugovora
  • – Ostatak u jednakim mesečnim ratama svakog 15-og u mesecu, tako da ceo iznos bude uplaćen minimum 14 dana pre početka korišćenja aranžmana
  • 2.UPLATA NA RATE – ČEKOVI GRAĐANA
  • Akontacija 30% prilikom sklapanja ugovora
  • – Ostatak u jednakim mesečnim ratama. Rate dospevaju svakog 15-og u mesecu,a poslednja rata dospeva 15.12.2018. godine. Pre početka korišćenja aranžmana rate se uplaćuju unapred, a za rate koje dospevaju na naplatu posle iskorišćenog aranžmana – minimum 14 dana pre početka korišćenja aranžmana deponuju se čekovi građana po prodajnom kursu Pro Credit Banke na dan deponovanja.
  • 3.UPLATA NA RATE – ADMINISTRATIVNA ZABRANA
  • Akontacija 30% prilikom sklapanja ugovora
  • – Za ostatak Poslodavac korisnika usluga u roku od dva radna dana donosi Rešenje o  administrativnoj zabrani ( formular korisniku izdaje Organizator I jedan overen primerak Rešenja korisnik vrati Organizatoru, a najkasnije 14 dana pre početka korišćenja aranžmana). Rate dospevaju do 15-og u mesecu, a zadnja rata dospeva 15.12.2018.godine.Preostali iznos duga koji ide preko administrativne zabrane obračunava se po prodajnom kursu ProCredit Banke na dan izdavanja Rešenja o administrativnoj zabrani. Organizator zadržava pravo da vrši odabir pravnih lica čija Rešenja o administrativnoj zabrani prihvata.
  • 4. UPLATA NA RATE – KREDITNIM KARTICAMA
  • – kreditnim karticama: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina
  • POPUSTI:
  • -Deca do 1,99 god na smeštaju i prevozu su gratis (dele ležaj i sedište u autobusu sa odraslom osobom)
  • -Treće dete (do 11.99god) na prevozu i smeštaju je gratis (na prevozu koristi svoje sedište, na smeštaju pomoćni ležaj ili zajednički ležaj – zavisi od smeštajnog objekta)
  • Organizator putovanja Ni travel

Dodatne napomene Vila Bilis Parga Leto

 

SMEŠTAJ PUTNIKA U OBJEKAT: Najranije posle 14:00h na dan početka korišćenja usluge, napuštanje objekta na dan završetka korišćenja usluge do 09:00h po lokalnom vremenu.

• Poslednjeg dana boravka, posle napuštanja objekta, vrši se popis inventara, ukoliko je načinjena šteta ili nedostaje deo inventara, korisnik aranžmana je u obavezi na licu mesta da nadoknadi štetu u celosti.

• Uz ključ se uglavnom dobija i privezak za struju. Po izlasku iz smeštajnih jedinica, molimo Vas da ključ ostavite u bravi. U slučaju da se ključ izgubi, zamena je 10 eura, a ukoliko se izgubi kartica, zamena je 50 eura.

• Kvarove odmah prijaviti vlasniku objekta.

• Higijenu u objektu održavaju korisnici aranžmana.

• Otpatke i toalet papir odlagati u korpu koja je predviđena za to, nikako u WC šolju, jer dolazi do zapušenja kanalizacije. Peškiri, toalet papir i ostali higijenski pribor nisu sastavni deo sobe na svim destinacijama, informišite se u agenciji.

• Promena posteljine u toku boravka putnika nije obavezna po Ugovoru o smeštaju i lokalnom Zakonu o turizmu. Molimo da se o ovome raspitate u agenciji.

• Poslednjeg dana boravka, ispraznite Vaše kante za smeće.

• Molimo Vas da se od 14:00h do 17:30h, svakog dana pridržavate kućnog reda.

• Zdravstveno osiguranje putnika pokriva nadležna osiguravajuća kuća. Zdravstveno osiguranje nije sastavni deo aranžmana, može se naknadno uplatiti kod Organizatora putovanja, agencije Subagenta ili direktno kod osiguravajuće kuće. U slučaju zdravstvenih problema, a kada nema polisu osiguranja – putnik sam snosi sve troškove lekara I ostale eventualne troškove. Kako ne biste imali ove neplanirane (I često vrlo visoke) troškove – preporučujemo vam da uplatite svoju polisu osiguranja!

• Ukoliko zdravstvena ustanova ne prihvata polisu, na licu mesta platiti troškove pregleda i obavezno uzeti račun i dijagnozu lekara, po dolasku u Srbiju, iznos se refundira u celosti. Napominjemo da troškovi lečenja obuhvataju pregled i lekove koje putnik dobije u ordinaciji. Ne obuhvataju lekove koje je putnik kupio u apoteci bez lekarskog recepta.

• Mesto dolaska je i mesto povratka u određeno vreme (videti tabele polaska) po lokalnom vremenu na dan završetka usluge. Dan pre polaska, obavezno se kod Predstavnika još jednom informisati o vremenu I mestu polaska, u slučaju da zbog nepredviđenih okolnosti dođe do neke promene.

• Autobus po dolasku u izabarno mesto staje što je bliže moguće hotelu ili apartmanu. Korišćenje taksi usluga zbog preopterećenosti prtljagom, ne spade u obaveze agencije. Transfer putnika i prtljaga do smeštajnih objekat organizovan je u Pargi u kojoj je zabranjena vožnja autobusima. Ova usluga se ne naplaćuje dodatno. Na destinacijama gde je smeštajni objekat na samoj obali, ne postoji mogućnost zaustavljanja autobusa ispred samog objekta – putnici sami nose svoj prtljag do objekta. Agencija nije dužna da putnicima obezbedi prenos prtljaga na relaciji: autobus-smeštajni objekat-autobus, stoga vas molimo da ne preopterećujete svoj prtljag.

• Prenos prtljaga od mesta istovara do hotela ili apartmana nije obaveza organizatora. Molimo putnike da vode računa o svom prtljagu, ukoliko se desi da se neki komad prtljaga izgubi, organizator nije obavezan da isti po svaku cenu povrati putniku. Organizator je obavezan da o prtljagu putnika vodi računa onoliko koliko je u obavezi prema Zakonu o ugovorima o prevozu u drumskom saobraćaju.

KATEGORIZACIJA I STANDARDNA OPREMA STUDIJA I APARTMANA: WiFi: U cenovniku su obeleženi objekti koji imaju obezbeđen WiFi u trenutku potpisivanja ugovora sa tim objektom. Redovno plaćanje računa za Internet i održavanje mreže obaveza je vlasnika objekta i agencija ne može da garantuje da će svi objekti u svakom trenutku tokom sezone imati WiFi. Tokom sezone mogući su prekidi u vezama, kao i opterećenje mreže koje će dovesti do slabijeg protoka informacija. Molimo sve putnike za razumevanje povodom ovoga!

NAPOMENE: Uplatom smeštaja u određenom objektu, nema garancije da putnik na sopstvenom prevozu uz studio/apartman dobija i parking mesto. Postoji mogućnost oštećenja posuđa ili nedostatka nekog komada posuđa, koji se dogodio u prethodnim smenama – ovakvu reklamaciju molimo odmah prijavite Predstavniku, Vođi puta ili vlasniku kuće kako bi se posuđe u kuhinji kompletiralo i kako vlasnik ne bi teretio putnike za eventualni lom i sl.

NAČIN REZERVISANJA: Usmene informacije koje dobijete u agenciji nisu obavezujuće i ukoliko imate posebne potrebe i želje, tražite pismenu potvrdu u vezi navedenog, u suprotnom nemate pravo žalbe za neizvršenu uslugu koja Vam je eventualno usmeno obećana. Slike koje se nalaze u katalogu i na sajtu su primer smeštaja u datoj vili/hotelu. Molimo da obratite pažnju na napomene koje su u opisima date, a koje se tiču određenog smeštaja. O svim detaljima se možete raspitati kod prodavca ili kod agencije-organizatora putovanja.

UPLATE ARANŽMANA: Molimo Vas, upoznajte se precizno sa detaljima vezanim za plaćanje aranžmana kao i sa doplatama. Obratite dobro pažnju na priznanice koje dobijate u agenciji i iznos koji ste uplatili, kao i iznos koji je ostao za plaćanje. Naknadne reklamacije neće biti primljene. Podsećamo da su putnici (i subagenti) u obavezi da svoj aranžman izmire pre polaska na put. Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE ponude proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
Organizator Ni travel

Popusti i doplate Vila Bilis Leto

 

PORODIČNI PAKETI: UŠTEDITE 10%! Za porodice: 2 odrasle osobe i dvoje dece do 12 godina, odobravamo popust u iznosu od 10% od ukupne cene aražmana! Popust se ostvaruje samo ukoliko svaki član porodice ima svoj ležaj na smeštaju – odnosno sedište

Postavite Pitanje