Vila El Greko – Nei Pori – Leto

od u pripremi Najmanja moguća cena po osobi

„El Greko“ je tradicionalno u našoj ponudi. Deo objekta, koji je lociran u uređenom dvorištu sa cvećem i zelenilom, ima oznaku „A“. Ukupno 12 studia, raspoređenih na tri sprata, površine po 24 m², imaju TV i klima uređaje i dobar kvalitet opreme i inventara a terase su prostrane i u funkciji letnjih trpezarija. Postoji mogućnost besplatne WiFi konekcije. Najbliži supermarket je na pola puta do plaže, udaljene tri ili četiri minuta hoda. Parkiranje na ulici, u blizini objekta, lako je rešivo.
U frontalnom delu objekta, okrenutom prema ulici i označenom sa „B“, svih 10 studia su na drugom i trećem spratu. U prednjem delu dvorišta obezbeđen je prostor za druženje ili igru dece. Oprema i inventar su identični kao i u „A“ delu, uključujući TV i klima uređaje a razlika je samo u natkrivenim terasama koje su ovde većinom sa širim pogledom a nešto su uže ali i duže. Postoji besplatno WiFi mesto. Supermarket je na 100 m a plaža na 200 m. Parkiranje je ispred kuće.

 

 

NAČINI PLAĆANJA NEI PORI

 

 

Plaćanje se vrši u dinarima, po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije; gotovinom, platnim karticama, čekovima građana ili na tekući račun Organizatora. Prilikom sklapanja Ugovora, korisnik se opredeljuje za jedan od sledećih načina:

1. UPLATA U CELOSTI PRE POLASKA:

– Akontacija 30% od vrednosti SMEŠTAJA prilikom prijave – sklapanja Ugovora.

– Ostatak za cenu smeštaja i doplatu za autobuski prevoz (ukoliko je ugovoren) – plaća se dinamikom i iznosima po želji korisnika ali tako da je celokupna uplata izvršena najkasnije 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.

2. UPLATA NA RATE – ČEKOVI GRAĐANA, BEZ KAMATE:

– Akontacija 30% od vrednosti SMEŠTAJA prilikom prijave – sklapanja Ugovora.

– Ostatak za cenu smeštaja i doplatu za autobuski prevoz (ukoliko je ugovoren) – plaća se u jednakim mesečnim ratama, počev od meseca koji sledi onom u kome je uplaćena akontacija.

– Rate dospevaju svakog 15.tog u mesecu a poslednja 15.11.2022. Pre termina letovanja mesečne rate se uplaćuju unapred a za mesece nakon završetka aranžmana deponuju se čekovi, minimum 14 dana pre polaska. Kamate nema.

3. UPLATA NA RATE – ADMINISTRATIVNA ZABRANA, BEZ KAMATE:

– Akontacija 30% od vrednosti SMEŠTAJA prilikom prijave – sklapanja Ugovora.

– Ostatak za cenu smeštaja i doplatu za autobuski prevoz (ukoliko je ugovoren) – plaća se u jednakim mesečnim ratama, počev od meseca koji sledi onom u kome je uplaćena akontacija i odobrena Administrativna zabrana (koju je korisnik prethodno dobio od Organizatora i jedan overen primerak Rešenja odmah vratio).

– Rate dospevaju mesečno ili polumesečno, u zavisnosti od načina kako pravno lice isplaćuje zaradu a poslednja dospeva 15.11.2022. Kamate nema.

– Organizator zadržava pravo na selekciju pravnih lica čija rešenja o zabrani prihvata.

 

AUTOBUSKI PREVOZ NEI PORI

 

 

Garantovani su polasci iz svih navedenih gradova. Nije isključena mogućnost da se za transfere do i od Novog Sada koriste kombi ili taksi vozila kao i linije redovnog autobuskog prevoza. Raspored sedenja određuje se isključivo po redosledu prijava, računarskom evidencijom, od prvih sedišta u donjem delu autobusa pa sve do poslednjih u gornjem. Četvoročlane porodice raspoređuju se na isti način; prvo na sedišta za stolom (ako u autobusu postoji) a zatim uvek „linijski“, u istom redu. Prilikom prijave putnici mogu izraziti želje za sedenjem na određenim mestima u autobusu. Organizator ih, ako je moguće u odnosu na već prijavljene, može ali ne mora uvažiti (osim u slučajevima dokumentovanih posebnih potreba za invalide ili trudnice).
Broj putnika po smenama može se značajno razlikovati. Zato se Organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom i na istim sedištima kao u odlasku. Zbog istog razloga moguća je organizacija polaska jednim autobusom na dve destinacije a time i mogućnost angažovanja autobusa grčkog partnera za poslednji deo putovanja u Grčkoj.
Autobusi su udobni, namenski proizvedeni za duga putovanja, sa klima uređajima i audio-video opremom. Količina prtljaga ograničena je na dva komada po osobi a prevoz istog je besplatan.
Od Novog Sada do svih destinacija putovanje uobičajeno traje 14 sati, uz više pauza za odmor i osveženje i zakonski limitiranu brzinu vožnje. Zbog četiri granične procedure, moguća su čekanja nepredvidive dužine trajanja, na koja Organizator nema uticaja. U posadi autobusa su dva vozača i pratilac grupe.
Sanitarni propisi na granicama, posebno na ulazu u Grčku, zabranjuju unošenje prehrambenih proizvoda a pre svega svih vrsta mlečnih proizvoda i mesa (osim konzerviranog i dugotrajnih prerađevina).
Iznos gotovine koju je dozvoljeno izneti iz republike Srbije je 10.000 € po osobi. U slučaju namere da se u Grčkoj kupuju artikli veće zbirne vrednosti od 100 €, potrebno je upoznati se sa našim carinskim propisima.

Uobičajeno vreme dolaska autobusa u letovalište je oko 15:00 h po lokalnom vremenu (plus 1 sat u odnosu na naše vreme). U slučaju dolaska ranije od predviđenog vremena, postoji mogućnost da putnici moraju sačekati na završetak spremanja smeštajnih jedinica.

Udaljenost od mesta dolaska i polaska autobusa do smeštajnog objekta u velikoj većini je svega oko 20 metara a samo u nekoliko slučajeva je do 200 metara (jer bliži prilazak autobusa nije moguć). Prenos prtljaga putnika ni u jednom letovalištu nije organizovan.

POVRATAK IZ SVIH LETOVALIŠTA: 19:00 h

Boravak u letovalištu poslednjeg dana uslovljen je činjenicom da se smeštajne jedinice, zbog spremanja i čišćenja za narednu smenu gostiju, moraju isprazniti najkasnije u 10:30 h, a da posada autobusa počinje sa prijemom prtljaga i pripremama za povratak u 18:00 h. Za ovaj period obezbeđen je prostor za prtljag a u većini smeštajnih objekata postoji mogućnost korišćenja tuša i toaleta. Vreme poslednjeg dana treba provesti na plaži ili u šetnji, baš kao i prethodnih dvanaest dana.

Dolazak u Beograd je narednog jutra, uobičajeno oko 08:00 h. (Transfer za Pančevo.) Dolazak u Novi Sad je oko 09:00 h. Odmah ili nakon najviše 30 minuta putnici nastavljaju za Sombor, Sentu, Suboticu, Sremsku Mitrovicu, Bečej, Bačku Palanku, Zrenjanin i Kikindu, uz korišćenje transfer vozila Organizatora.

KATEGORIZACIJA SMEŠTAJNIH USLUGA, prema Opštim uslovima putovanja, podrazumeva standardne usluge prosečnog kvaliteta,uobičajene i specifične za određene destinacije i objekte. Cene zavise od međusobnih odnosa lokacije u odnosu na plažu, veličine smeštajnih jedinica, opšteg kvaliteta izgradnje i opremljenosti kao i dužine eksploatacije objekta.

Ukoliko nije drugačije posebno ugovoreno, korisnik usluga će biti smešten u bilo koju službeno registrovanu a izabranu smeštajnu jedinicu jednake cenovne definisanosti, opisanu u ovom programu, bez obzira na spratnost, orijentisanost i druge karakteristike ili na osobenosti putnika. Organizator posebno ne naplaćuje studio ili apartman koji, na primer, ima pogled prema moru ili je na prvom a ne na trećem spratu. Posebno su, međutim, označene i cenovno niže definisane smeštajne jedinice koje nemaju sve karakteristike iste kao većina drugih u objektu (veličina kupatila ili pogled sa terase, na primer).

APARTMAN ili STUDIO (garsonjera) je smeštajna jedinica namenjena boravku u letnjem periodu, registrovana i standardizovana od strane grčke Nacionalne turističke asocijacije EOT. Za razliku od apartmana, u studiu kuhinja NIJE posebna prostorija nego je, uobičajeno, smeštena u vizuelno izdvojenoj, sobnoj niši. Sve smeštajne jedinice u svom sastavu imaju dakle jednu ili dve spavaće sobe, kuhinju odnosno kuhinjsku nišu, kupatilo i najmanje jednu terasu odnosno balkon.
Organizator nije mogao imati uticaja na konfiguraciju kreveta. Dužina im je po pravilu 190 cm (ponegde 200 cm a vrlo retko 180 cm). Standardni ležaj (uvek namenjen jednoj odrasloj osobi) širok je 90 cm (ponegde 80cm a vrlo retko i 70 cm). Za široki ili „dupli“ ležaj (uvek namenjen dvema odraslim osobama) standardi variraju; od 120 do 200 cm širine ali je to najčešće 140cm. Jednom navedena širina u cm podrazumeva istu dimenziju za široke ležaje u svim smeštajnim jedinicama tog objekta.

NAJAM apartmana ili studia započinje najranije u 15h00 prvog dana a završava najkasnije u 10h30 poslednjeg, trinaestog dana smene boravka. U toku boravka, gosti sami iznose smeće i održavaju čistoću a u obavezi su na domaćinski odnos prema inventaru i opremi kao i na poštovanje kućnog reda. Eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, treba prijaviti domaćinu ili predstavniku i iste nadoknaditi.

Cena uključuje troškove električne energije, tople i hladne vode, korišćenje opreme, inventara, komunalnu taksu i porez. Sastavni deo inventara je posteljina (promena – dostava čiste jednom u toku smene) ali ne i peškiri, sapuni, toalet papir, sredstva za održavanje čistoće ili pranje posuđa.

Pojedini standardi izgradnje i opremanja smeštajnog objekta I jedinica nisu adekvatni našim, na šta Organizator nije mogao imati uticaja. Površina prostora većine studia, na primer, uslovljava korićenje terase ili balkona u funkciji trpezarije. Kuhinje su, većinom, opremljene samo elementarnim inventarom za pripremanje, konzumiranje i čuvanje hrane sa time da je frižider, većinom, standardnih 140 litara a rešo najčešće sa dva grejna tela, bez rerne. Kupatila su uvek sa tušem (većinom sa ali ponegde i bez tuš kade), sa odvodnim cevima malih profila i ponekad skromnih dimenzija. Kapacitet istovremenog korišćenja tople vode, kada je primarno zagrevanje solarno, može biti limitiran pri oblačnom vremenu. U opisima pojedinih letovališta navedeno je da postoji mogućnost komunalnog problema sa pritiskom tekuće vode, najviše u punoj sezoni i u vremenskim periodima istovremene potrošnje iste, na čega vlasnici objekata i Organizator ne mogu uticati, čak ni pored ugrađenih posebnih rezervoara i hidrofora.

WiFi UREĐAJ, instaliran u smeštajnom objektu, podrazumeva WiFi spot (mesto) odnosno zonu u objektu gde je signal dostupan. Ovime Organizator ne obećava u ponudi niti garantuje WiFi signal u svakoj smeštajnoj jedinici. Napomena je i da u većini letovališta ne postoji infrastruktura koja obezbeđuje širokopojasni – brzi internet pa se, prilikom velike opterećenosti, može desiti da je protok usporen ili da je priključenje na internet povremeno nemoguće.

PREDSTAVNIK je angažovan u cilju kvalitetnog ispunjenja obaveza Organizatora, pružanja informacija i saveta vezanih za boravak i aktivnosti korisnika usluga. Sa gostima predstavnik komunicira preko info tabli, istaknutim na ulazima u smeštajne objekte, na kojima je objavljeno i vreme redovnog dežurstva ili na određenom mestu u letovalištu ili u samom objektu. Za hitne slučajeve predstavnik je danonoćno dostupan na mobilni telefon i obavezan je na asistenciju.

FAKULTATIVNE IZLETE organizuje lokalna agencija – partner Elnosturs-a u zakupu kapaciteta, prema sopstvenim uslovima, standardima i cenama. Dajući informaciju na svojim info tablama ili preko predstavnika, Elnosturs nije odgovoran za fakultativne izlete a time ni ne garantuje da ponude drugih lokalnih agencija nisu povoljnije ili kvalitetnije.

Fotografije na ovoj web prezentaciji prikazuju izgled letovališta i objekata u sezonama 2007-2014, sa time da su, zbog raznovrsnih struktura smeštajnih jedinica, ilustracije enterijera izabrane nasumično i ne znače jednoobrazni izgled svake sobe, kuhinje, terase ili kupatila. U nemogućnosti da u opisima objekata detaljno navede sve karakteristike svih smeštajnih jedinica, Organizator predlaže da korisnici usluga pre prijave za izabrani studio ili apartman zatraže precizne informacije o istima. Organizator ovog putovanja je TA Elnos tours, licenca OTP 161/2010. Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.

Postavite Pitanje