Apart Hotel Dafni Plus – Leptokarija – Leto

od u pripremi Najmanja moguća cena po osobi

Apart hotel Dafni Plus je novosagrađen, moderan hotel apartman u Leptokariji, 01. juna 2009. godine primio je prve goste. Jedan od najlepših objekata u Leptokariji. Nalazi se na izuzetno dobroj lokaciji, na oko 120m od plaže u mirnom delu Leptokarije i na nekoliko minuta hoda do centra grada. U svom sastavu ima 1/2, 1/3 i 1/4 studie.

Hotelski servis, promena posteljine i peškira na 5 (pet) dana.

Program putovanja Hotel Dafni Plus Leto

 

Uslovi plaćanja Vila Dafni Plus Leptokarija leto

  • ARANŽMAN OBUHVATA: usluge pratioca grupe i smeštaj (apartman / studio I kategorije) na bazi 10/15 noćenja, u smenama sa * uračunat je i prevoz putnika do navedene destinacije ali bez doplate za mesta polaska severno od Niša, prevoz se vrši autobusima visoke turisticke klase (TV, klima, DVD…), usluge predstavnika agencije.
  • ARANŽMAN NE OBUHVATA: prevoz autobusima visoke turisticke klase (TV, klima, DVD…) po cenovniku iz tabele (osim u slučaju smena sa * gde je prevoz uračunat), međunarodno zdravstveno osiguranje putnika – uplata se vrši kod organizatora putovanja po cenovnicima Generali Osiguranja (cenovnik Generali Osiguranja je sastavni deo ovog cenovnika), obaveznu doplatu na ime “stay over” taxe od 1,5 eura po danu po sobi, plaćanje se vrši na licu mesta, programom nenavedene usluge, individualni i ostali troškovi putnika.

 

Uslovi placanja:

 

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se vrši u dinarima, po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije; gotovinom, platnim karticama, čekovima građana ili na tekući račun Organizatora. Prilikom sklapanja Ugovora, korisnik se opredeljuje za jedan od sledećih načina:

1. UPLATA U CELOSTI PRE POLASKA:

– Akontacija 40% od vrednosti SMEŠTAJA prilikom prijave – sklapanja Ugovora.

 – Ostatak za cenu smeštaja i doplatu za autobuski prevoz (ukoliko je ugovoren) – plaća se dinamikom i iznosima po želji korisnika ali tako da je celokupna uplata izvršena najkasnije 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.

2. UPLATA NA RATE – ČEKOVI GRAĐANA, BEZ KAMATE:

– Akontacija 40% od vrednosti SMEŠTAJA prilikom prijave – sklapanja Ugovora. – Ostatak za cenu smeštaja i doplatu za autobuski prevoz (ukoliko je ugovoren) – plaća se u jednakim mesečnim ratama, počev od meseca koji sledi onom u kome je uplaćena akontacija.

– Rate dospevaju svakog 15.tog u mesecu a poslednja 15.11.2023. Pre termina letovanja mesečne rate se uplaćuju unapred a za mesece nakon završetka aranžmana deponuju se čekovi, minimum 14 dana pre polaska. Kamate nema.

3. UPLATA NA RATE – ADMINISTRATIVNA ZABRANA, BEZ KAMATE:

– Akontacija 40% od vrednosti SMEŠTAJA prilikom prijave – sklapanja Ugovora.

– Ostatak za cenu smeštaja i doplatu za autobuski prevoz (ukoliko je ugovoren) – plaća se u jednakim mesečnim ratama, počev od meseca koji sledi onom u kome je uplaćena akontacija i odobrena Administrativna zabrana (koju je korisnik prethodno dobio od Organizatora i jedan overen primerak Rešenja odmah vratio).

– Rate dospevaju mesečno ili polumesečno, u zavisnosti od načina kako pravno lice isplaćuje zaradu a poslednja dospeva 15.11.2023. Kamate nema.

– Organizator zadržava pravo na selekciju pravnih lica čija rešenja o zabrani prihvata.

Napomene za Apart Hotel Dafni Plus leto

 

VAŽNE NAPOMENE I INFORMACIJE

HOTEL JE KATEGORISAN SA TRI ZVEZDE, po standardima grčke hotelske asocijacije HCC. Dvokrevetna soba ima dva standardna (spojena) kreveta ili jedan “francuski”, trokrevetna soba – tri (dva spojena, jedan poseban ili tri standardna kreveta ili jedan “francuski” i jedan standardni ležaj), a četvorokrevetnoj porodičnoj sobi četiri standardna  ili dva široka “francuska” ležaja. Svi sadržaji u svakoj sobi su opisani u tekstu o hotelu na stranici DAFNI PLUS.

PREDSTAVNIK je angažovan u cilju kvalitetnog ispunjenja obaveza Organizatora, pružanja informacija i saveta vezanih za boravak i aktivnosti korisnika usluga. Sa gostima predstavnik, inače stacioniran u obližnjem Nei Poriju, komunicira preko info table, istaknute pored recepcije hotela, na kojoj je objavljeno i vreme redovnog dežurstva u samom objektu. Za hitne slučajeve predstavnik je danonoćno dostupan na mobilni telefon i obavezan je na asistenciju. 

FAKULTATIVNE IZLETE organizuje lokalna agencija – partner „ELNOSTOURS“-a u zakupu kapaciteta, prema sopstvenim uslovima, standardima i cenama. Dajući informaciju na svojim info tablama ili preko predstavnika, „ELNOSTOURS“ nije odgovoran za fakultativne izlete a time ni ne garantuje da ponude drugih lokalnih agencija nisu povoljnije ili kvalitetnije. 

Fotografije na ovoj web prezentaciji  pokazuju izgled hotela u sezonama 2014–2022, sa time da su, zbog raznovrsnih struktura smeštajnih jedinica, ilustracije enterijera izabrane nasumično i ne znače jednoobrazni izgled svake sobe ili kupatila.

OPŠTI USLOVI PUTOVANJA – LETOVANJE U GRČKOJ 2023.

Shodno Zakonu o turizmu, Organizator na svim prodajnim mestima stavlja na raspolaganje i čini dostupnim, u pisanoj formi, OPŠTE USLOVE PUTOVANJA. Na web stranicama www.elnostours.rs ili www.yuta.rs isti su takođe dostupni i mogu se preuzeti. Ovde se objavljuju, u skraćenom obliku, oni Opšti uslovi putovanja koji su najvažniji za ugovorne obaveze između korisnika usluga i Organizatora u ponudi LETOVANJE U GRČKOJ 2023.

  1. SADRŽAJ ARANŽMANA opisan je, preciziran i specificiran u pismenom programu. Ove usluge Organizator je obavezan da u potpunosti ostvari na opisani način. Usluge i troškovi koji nisu obuhvaćeni cenom aranžmana mogu, ali ne moraju biti specificirani u pismenom programu.
  2. PRIJAVE I UPLATE: Prijava je važeća isključivo uz pismeni Ugovor, overen od strane Organizatora ili ovlašćenog agenta, potpisan od strane korisnika usluga, uz uplaćenu akontaciju od 30%. Uplatu celokupnog iznosa cene ugovorenog aranžmana, potrebno je izvršiti 14 dana pre početka usluga.
  3. CENE ARANŽMANA kalkulisane su u vreme pripreme programa. Organizator je obavezan da navede datum predaje programa u štampu kao i minimalan broj osoba za osnovu kalkulacije. Organizator može povećati cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena cena usluga smeštaja ili prevoza. Za povećanje do 8% nije potrebna saglasnost korisnika usluga. Ako povećanje cene prelazi 8%, korisnik usluga može jednostrano raskinuti ugovor bez obaveze da nadoknadi štetu Organizatoru. U tom slučaju korisniku se vraća cela uplata.
  4. PRAVO ORGANIZATORA NA OTKAZ: Organizator može otkazati aranžman potpuno ili delimično, ako pre, ili za vreme izvršenja usluga nastupe vanredne okolnosti koje se ne mogu izbeći ili otkloniti, a koje bi, da su postojale za vreme objavljivanja i prodaje aranžmana, bile opravdan razlog Organizatoru da program ne objavljuje i prijave ne prima. Organizator je dužan da o otkazu iz navedenih razloga obavesti putnike najmanje pet dana pre početka usluga. U ovim slučajevima Organizator nema obaveze na nadoknadu bilo kakve štete korisniku usluga, a primljenu uplatu vraća u celosti.
  5. ODUSTAJANJE OD KORIŠĆENJA USLUGA: Ukoliko korisnik ugovorenih usluga želi ili je primoran da otkaže aranžman, potrebno je da to učini pismeno. Datum pismenog otkaza predstavlja osnov za obračun troškova otkaza, na koji Organizator ima pravo i to u zavisnosti od broja dana; između datuma otkaza i datuma početka usluga.

Postavite Pitanje