Hotel Dafovska 3* – Pamporovo – Zima 2024

od 325€ Najmanja moguća cena po osobi

Lokacija: Hotel Dafovska se nalazi na odličnoj lokaciji, u samom centru Pamporova, pored same zgrade pošte i policije, u blizini prodavnica i restorana. Ski lift „Malina 2“ je udaljen 1.5 km od hotela, do koga je obezbeđen besplatan shuttle bus prevoz minibusom.

Smeštaj: Hotel Dafovska je hotel sa tri zvezdice i raspolaže sa 34 sobe i 6 apartmana. Sve smeštajne jedinice imaju frižider, SAT TV, telefon, kupatilo sa fenom za kosu. Većina soba ima balkone.

PROGRAM PUTOVANJA PAMPOROVO:

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod
hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u
poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika).
Dolazak u kasnim večernjim satima.

***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije u Banskom troškove organizacije aranžmana.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinsko plaćanje – 40%  prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
  • Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
  • Odloženo čekovima građana: 40%  prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2024. godine;
  • Preko računa uz profakturu izdatu od strane organizatora;
  • Administrativnom zabranom 40 % prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2024. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima organizator ima potpisan ugovor o saradnji);

DODATNE NAPOMENE:

Sadržaj hotela: recepcija, restoran, lobi, lobi bar, spa centar, sauna, parno kupatilo, đakuzi, masaža.

Besplatne usluge: korišćenje WiFi interneta,  minibus shuttle prevoz do ski lifta.

Usluga: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje).

NAPOMENE:

 U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
 Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
 Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator
zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
 OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza
aranžmana prema uslovima i tarifama Takovo osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije,
kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće
svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo
da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
 U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da
reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite
nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
 Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar
prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
 Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da
pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih
dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
 Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
 Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov
eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
 Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na
razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije
navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine
ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na
recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
 U smeni 22.12 – 29.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
 U smeni 29.12 – 05.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
 U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” –
klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
 Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator putovanja smatra da se putnik potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije informisao o OUP Organizatora putovanja.

Organizator putovanja je Ski Sun Travel – Niš.

Maksimalan broj osoba u smeštajnoj jedinici:

  • Jednokrevetna soba: 1 odrasla osoba
  • Standard soba 2+1: 2 odrasle osobe + 1 dete do 13.99 god
  • Apartman 2+2: 2 odrasle osobe + 2 dece do 13.99 god ili  3 odrasle osobe

Popusti u sobi:

  • Dete do 2.99 god u pratnji dve punoplative osobe – BESPLATNO,
  • Deca 3-13.99 god u pomoćnom ležaju u dvokrevetnoj sobi  pratnji dve punoplative osobe – POPUST 50%,
  • Dete 3-13.99 god u standardnom ležaju u dvokrevetnoj sobi u pratnji jedne odrasle osobe – POPUST 25%,

Doplate:

  • Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
  • Doplata za obaveznu novogodišnju večeru : odrasli – 70 eur / deca od 3 do 13.99 godina – 20 eur
  • Doplata za obaveznu božićnu večeru : odrasli – 30 eur / deca od 3 do 13.99 godina – 45 eur

Postavite Pitanje