Vila Lena – Hanioti – Leto 2024

od 62€ Najmanja moguća cena po osobi

Vila Lena se nalazi u centralnom delu Haniotija, u blizini centralnog trga, a na 350 metara udaljenosti od plaže. U ponudi su dvokrevetni i trokrevetni studiji, koji se nalaze na prvom spratu. Sve smeštajne jedinice poseduju osnovno opremljenu kuhinju sa mikrotalasnom rernom, kupatilo, prostranu terasu sa pogledom ka ulici, TV i klima uređaj čije je korišćenje uključeno u cenu najma apartmana. Postoji i mogućnost korišćenja Wi Fi interneta, dok se promena posteljine i peškira vrši na 5 dana.

Program putovanja Vila Lena – Hanioti – Leto 2024

Sopstveni prevoz

Program putovanja:

  1. dan – Dolazak putnika u izabrano mesto i smeštaj putnika u izabrani objekat od 14 h.

2.-10. dan – Boravak u smeštajnim jedinicama na bazi najma.

  1. dan – Napuštanje smeštajnih jedinica do 9 h.

Autobuski prevoz

Program putovanja:

  1. dan – Polazak autobusa iz Novog Sada je dan ranije u odnosu na datum smene u tabeli, u popodnevnim časovima. Sastanak grupe 30 minuta pre polaska. Putovanje ka Grčkoj uz pauze radi odmora i graničnih formalnosti.

2.-11. dan – Dolazak u izabrano mesto, smeštaj i boravak u smeštajnim jedinicama na bazi najma.

  1. dan – Napuštanje smeštajnih jedinica do 9 h. Povratak iz letovališta za Srbiju u popodnevnim časovima.
  2. dan – Dolazak u Srbiju u jutarnjim časovima.

Uslovi plaćanja Vila Lena – Hanioti – Leto 2024

Aranžman obuhvata: Najam smeštajne jedinice za 10 noćenja, ukoliko koristite autobuski prevoz (autobusi turističke klase sa klimom i DVD opremom), pratioc tokom putovanja, predstavnik agencije i troškove organizacije.

Aranžman ne obuhvata: Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, boravišnu taksu i individualne troškove.

BORAVIŠNA TAKSA: Boravišna taksa naplaćivaće se putnicima na licu mesta, nakon dolaska u smeštajne objekte od strane vlasnika ili na recepciji. Boravišna taksa nije sastavni deo aranžmana u organizaciji Organizatora putovanja, ne ulazi u cenu aranžmana, te je ni jedna prijava/ugovor o putovanju neće sadržati. Boravišnu taksu određuje Ministarstvo turizma Republike Grčke, podložna je promeni i trenutno iznosi od 0,50-5 eur/dan po sobi, u zavisnosti od kategorizacije smeštajnog objekta.

PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE: S obzirom da je svaka medicinska intervencija u inostranstvu izuzetno skupa, molimo putnike da obavezno obezbede polisu osiguranja pre polaska na put. Cene polisa prema važećem cenovniku osiguravajućih kuća.

USLOVI PLAĆANJACene su izražene u EUR. Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate i to gotovinom, platnim karticama (Maestro, Dina Card, Visa, Master Card, American Express), čekovima ili na tekući račun organizatora. Rezervacija aranžmana podrazumeva uplatu akontacije od 40% prilikom prijave/sklapanja ugovora. Ukoliko se pomenuta akontacija ne uplati u roku od 24 h smatraćemo da je putnik/subagent odustao od putovanja te se prijava/ugovor automatski stornira. Prilikom sklapanja ugovora korisnik se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

  1. UPLATA U CELOSTI DO POLASKA: Akontacija 40% prilikom sklapanja ugovora, preostali iznos dinamikom koja odgovara korisniku usluga, ali tako da je ceo iznos uplaćen minimum 15 dana pre polaska.
  2. UPLATA NA RATE:
    • ČEKOVI GRAĐANA: Akontacija 40%  prilikom prijave/sklapanja ugovora, preostali iznos u jednakim mesečnim ratama bez kamate, zaključno sa 15.12.2024. Svaka rata dospeva 15-tog u mesecu. Garancija plaćanja rata, koje dospevaju nakon letovanja, su deponovani čekovi građana. Čekove deponovati najkasnije 15 dana pre polaska.

Dodatne napomene Vila Lena – Hanioti – Leto

Kategorizacija smeštajnih usluga, prema opštim uslovima putovanja podrazumeva standardne usluge prosečnog kvaliteta, uobičajene i specifične za određene destinacije i objekte. Cene zavise od međusobnih odnosa lokacije u odnosu na plažu, veličine smeštajnih jedinica, opšteg kvaliteta izgradnje, opremljenosti i sadržaja koje objekat pruža, kao i dužine eksplotacije objekta. Napominjemo da su svi smeštajni objekti registrovani i kategorizovani od strane grčke Nacionalne turističke asocijacije EOT i da putnici koji se odluče da borave u smeštajnim jedinicama apartmanskog tipa moraju imati realna očekivanja u pogledu nameštaja i izgleda soba, kupatila i terasa. Izgled jedinica tokom sezone, zavisi i od samih putnika i njihovog ophođenja prema inventaru. Nepravilno korišćenje inventara može prouzrokovati oštećenja, te Organizator ne snosi odgovornost za eventualno narušen vizuelni izgled istog u narednim terminima. Ukoliko nije drugačije posebno ugovoreno, korisnik usluga će biti smešten u bilo koju službeno registrovanu smeštajnu jedinicu opisanu u ovom programu, bez obzira na spratnost, orjentisanost i druge karakteristike ili na osobenost putnika.

Smeštajne jedinice

Namenjene su boravku gostiju tokom godišnjeg odmora i  razlikuju se od objekta do objekta i mogu biti: studio, apartman ili dupleks. Kod studija kuhinja nije posebna prostorija nego je spojena sa spavaćom sobom. Apartmani imaju jednu zasebnu spavaću sobu, kao i još jednu prostoriju gde se nalazi kuhinja i ležajevi. Dupleks je smeštajna jedinica koja ima dve zasebne spavaće sobe, kao i odvojenu kuhinju. Sve smeštajne jedinice dakle, u svom sastavu imaju: prostor za spavanje, kuhinju, kupatilo i najmanje jednu terasu. Takođe sve jedinice sadrže i klimu i TV uređaj. Veličina i opremljenost smeštajnih jedinica je uslovljena izgledom objekta i organizator će se potruditi da fotografijama približi jasniju sliku istih. Fotografije pokazuju izgled letovališta i objekata u sezonama 2022–2023. godine, sa time da su, zbog raznovrsnih struktura smeštajnih jedinica, ilustracije enterijera izabrane nasumično i ne znače jednoobrazni izgled svake sobe, kuhinje ili kupatila, već služe da bi se stekao opšti dojam.

Najam smeštajne jedinice započinje najranije od 14.00h prvog dana (po lokalnom vremenu), nakon završetka pripreme jedinica za sledeću grupu, a završava najkasnije do 09.00h (po lokalnom vremenu) poslednjeg dana smene boravka. Putnik ne može da uđe u smeštajnu jedinicu prvog dana boravka posle 21.00h. U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika organizatora minimum jedan dan ranije. Sastavni deo inventara je posteljina (promena jednom u toku smene), peškiri u pojedinim objektima, ali ne i toalet papir, sapuni, sredstva za održavanje čistoće ili pranje posuđa. Domaćini vila na dan zamene posteljine dostavljaju putnicima čistu posteljinu, koju gosti sami menjaju, kao što i sami održavaju higijenu tokom boravka. U toku boravka, gosti sami iznose smeće i održavaju čistoću, a u obavezi su na domaćinski odnos prema inventaru i opremi kao i na poštovanje kućnog reda. U toku sezone dešava se da prilikom rukovanja putnika inventarom smeštajne jedinice dođe do oštećenja, kvara ili nestanka istog, pri čemu će Organizator nastojati u što kraćem roku da nadomesti nedostatke. Eventualne štete, prouzrokovane nepažnjom, putnik treba da prijavi domaćinu ili predstavniku i iste nadoknadi. Pojedini objekti nemaju recepciju, te se putnici koji dolaze sopstvenim prevozom, smeštaju sami u sobu prema uputstvima navedenim na vaučeru i obaveštenju. Ključ od sobe se nalazi u bravi od vrata ili ukoliko je ključ magnetna kartica, nalazi se u kućištu za kartice u sobi.

Dodatne napomene

Pojedini standardi izgradnje i opremanja smeštajnog objekta i jedinica nisu adekvatni našim, na čega Organizator nije mogao imati uticaja. Površina prostora nekih smeštajnih jedinica, na primer, uslovljava korišćenje natkrivenih terasa u funkciji trpezarije. Veličina smeštajnih jedinica se razlikuje od objekta do objekta. Kuhinje su većinom, opremljene samo elementarnim inventarom za pripremanje, konzumiranje i čuvanje hrane sa time da je frižider standardnih 140 l, rešo najčešće sa jednim ili dva grejna tela, bez rerne. Pojedini objekti nemaju toplu vodu u kuhinji. Kupatila su uvek sa tušem (sa ili bez tuš kade), sa odvodnim cevima malih profila i ponekad skromnih dimenzija sa slabijim protokom vode, kao i  kapacitet istovremenog korišćenja tople vode, kada je primarno zagrevanje solarno može biti limitiran pri oblačnom vremenu. Na mogućnost problema sa pritiskom tople vode, najčešće u punoj sezoni i u vremenskim periodima istovremene potrošnje, Organizator i vlasnici objekta ne mogu uticati,  čak ni pored ugrađenih posebnih rezervoara i hidrofora. Takođe se razlikuju i mere ležaja, normalan ležaj je sledećih dimenzija dužine od 180-200 cm sa širinom od 70-90 cm, a francuski ležaj dužine od 180-200 cm sa širinom od 120-180 cm, različitih debljina madraca. Pomoćni ležaj može biti metalne ili drvene konstrukcije sa tanjim madracom u odnosu na standardan ležaj, u vidu rasklopive fotelje ili fioke na izvlačenje, koji mogu stvoriti utisak manje smeštajne jedinice i narušiti komfor prostorije. Dimenzije pomoćnog ležaja iznose 160-180 cm dužine i 65-80 cm širine. Prednost pomoćnog ležaja je u tome što se tokom dana može sklopiti i omogućiti veći komfor sobe. Komarnici na prozorima i vratima, kao i roletne se ne nalaze u svim smeštajnim jedinicama.

Korišćenje klima uređaja ne podrazumeva celodnevni rad, nego samo prilikom boravka putnika u sobama. Klima uređaji funkcionišu samo kada su svi prozori i vrata od terase i sobe zatvoreni. Zabranjeno je ključ od sobe razdvajati od magnetene kartice i ostavljati kartice u sobi dok se putnici nalaze van smeštajne jedinice, kako ne bi došlo do požara. Takođe trošak gubitka ključa od sobe snosi putnik.

Pojedine vile poseduju bazene različitih dubina i veličina, sa radnim vremenom. S obzirom da bazeni nemaju spasioce, napominjemo da je kupanje u bazenima, isto kao i u moru, isključivo odgovnost samih putnika. Ukoliko se desi nemogućnost korišćenja bazena usled tehničkih problema, Organizator će uticati na što brže otklanjanje istih, s time da ne snosi odgovornost.

Pojedini objekti nude gostima korišćenje bežičnog interneta. Uslugu bežičnog interneta pružaju domaćini kuća preko lokalnih provajdera internet usluga. Protok prosečne brzine, koji se bežično šalje putem rutera u centralnom delu objekta, nije predviđen za profesionalnu upotrebu. Organizator nije u mogućnosti da garantuje, niti snosi odgovornost za jačinu signala, pokrivenost apsolutno svih soba, kao ni na brzinu protoka. Takođe, Organizator ne snosi odgovornost u slučaju nestanka interneta u nekoj od smena, tokom sezone, usled bilo kojih nepredviđenih okolnosti (kvarovi, prekid ugovora sa provajderom od strane vlasnika ili provajdera i sl.).

Pojedini smeštajni objekti nude svojim gostima parking za ograničen broj vozila. U zavisnosti od odnosa putnika koji putuju sopstvenim i autobuskim prevozom, zavisi i raspoloživost parking mesta u objektu. Organizator ne garantuje putnicima parking mesto. U nemogućnosti da se u opisima objekata detaljno navedu sve karakteristike svih smeštajnih jedinica, organizator predlaže da korisnici usluga zatraže precizne informacije o istim pre prijave.

Organizator putovanja nema uticaja na komunalnu opremljenost, infrastrukturu mesta i izgled okoline odabranog objekta. Takođe oganizator putovanja ne može imati uticaja na rad komunalnih službi u letovalištima (snabdevanje vodom, odnošenje smeća, održavanje zelenih površina, plaža, parking prostora, pojavu pasa lutalica, komaraca, pčela i drugih insekata i sl.), te navedeno ne može biti povod žalbe.

PREDSTAVNIK

Angažovan je u cilju kvalitetnog ispunjenja obaveza organizatora, pružanja informacija i saveta vezanih za boravak i aktivnosti korisnika usluga. Sa gostima predstavnik komunicira preko info tabli, istaknutim na ulazima u smeštajne objekte. S obzirom da je predstavnik zadužen za servis više smeštajnih objekata, nije u obavezi da obilazi goste u vilama i apartmanima. Za hitne slučajeve potrebno je kontaktirati predstavnika na mobilni telefon. Komunikacija putem vibera i drugih društvenih mreža je nepouzdana i zavisi od jačine signala interneta, te se isključuje kao zvanični vid komunikacije. U slučaju neprimerenog ponašanja putnika prema predstavniku (pretnje, psovanje, vređenje, vikanje, fizički kontakt i sl.), a prema subjektivnoj proceni predstavnika, predstavnik prekida svaku komunikaciju sa putnicima, dok je u slučaju fizičkog napada, predstavnik dužan da podnese prijavu nadležnim organima, a putnici se za sve probleme u toku daljeg boravka obraćaju nadležnim lokalnim institucijama.

FAKULTATIVNI IZLETI

Organizuju ih lokalne agencije  prema sopstvenim uslovima, standardima i cenama, koja svoje reklamne materijale i flajere mogu izložiti na info tabli organizatora. Organizator nije odgovoran za fakultativne izlete.

SANITARNI PROPISI na granicama, zabranjuju unošenje prehrambenih proizvoda, a pre svega svih vrsta mlečnih proizvoda i mesa. Molimo putnike da poštuju sanitarne propise kako ne bi došli u situaciju da im se navedeni prizvodi ne prime u autobus ili oduzmu na granici.

IZNOS GOTOVINE koju je dozvoljeno izneti iz Republike Srbije je 10.000 € po osobi. U slučaju namere da se u Grčkoj kupuju artikli veće vrednosti, potrebno je upoznati se sa carinskim propisima.

PUTNA ISPRAVA je biometrijski pasoš, koji prema propisima EU mora biti važeći najmanje 90 dana od datuma povratka sa putovanja. Ukoliko maloletna lica putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost kod notara, oba roditelja, koja glasi na punoletnu osobu, koja putuje u pratnji deteta. Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.

Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. zatvoreni granični prelazi, gužva na granicama, gužva u saobraćaju i sl.).

Program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja istog, što znači da, usled nepredviđenih okolnosti kao što su epidemije ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje Organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, odsustva pojedinih sadržaja u objektu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, Organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih zakonom.

Organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka zbog procedure i zadržavanja na graničnim prelazima, kao i mogućnost nastupanja nepredviđenih situacija tokom putovanja, te zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili  zemlja tranzita mogu biti promenjeni). U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja Organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.

Uz program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora, Organizator putovanja je TA ATIĆ-TOURS. ATIĆ-TOURS doo poseduje licencu broj OTP 232/2021, kategorija licence A i članica je YUTA-e. Evidencija program putovanja broj 59/25.11.2023.

Popusti i Doplate

POPUSTI:
1.U slučaju kada u 1/2 st boravi jedna osoba, odobrava se POPUST na cenu drugog ležaja (cena drugog ležaja iz cenovnika smeštaj-sopstveni prevoz) u iznosu od 20%. U tom slučaju putnik nema pravo na dodatno sedište u autobusu i na dodatne popuste.
2.U slučaju spajanja smena, prva smena se obračunava prema cenovniku smeštaj sa autobuskim prevozom, a svaka sledeća smena prema cenovniku smeštaj-sopstveni prevoz.

DOPLATE:
1.Transfer: Subotica, Sombor, Kikinda ili Bačka Topola-Novi Sad iznosi 35 eur po osobi(minimum 2 osobe).
Vrbas, Bačka Palanka, Zrenjanin ili Bečej-Novi Sad iznosi 20 eur po osobi (minimum 2 osobe).
2.Rezervaciju određenog sedišta, moguće je izvršiti uz doplatu od 25 eur po osobi (moguće samo prilikom rezervacije, nakon provere raspoloživosti).
3.Dete do 10 god, odnosno do 12 god. u zavisnosti od rezervisanog smeštajnog objekta, ukoliko ne koristi sopstveni ležaj u smeštajnoj jedinici, plaća jedinstvenu cenu autobuskog prevoza za putnike koji koriste samo uslugu prevoza.
4.Doplata za dodatno mesto u autobusu se plaća prema cenovniku autobuskog prevoza za putnike koji koriste samo uslugu prevoza.
5.Na sve navedene doplate se ne odobravaju popusti.

Postavite Pitanje