noscript

Hotel Orfej 4* – Pamporovo – Zima 2022

od 249€ Najmanja moguća cena po osobi

Lokacija: Odličan hotel udaljen 300 m od centra Pamporova i 200 m od ski lifta.
Smeštaj: Hotel ima 260 dvokrevetnih i trokrevetnih soba i apartmana za smeštaj 2-4 osobe. Sve sobe sadrže SAT TV, telefon, minibar, kupatilo.

Standard dvokrevetna soba za  2-3 osobe (2+1): francuski ležaj ili dva odvojena ležaja, pomoćni ležaj. Soba namenjena smešaju maksimalno 2 odrasle osobe i dete do 12,99 godina.

  • Trokrevetna soba za 3 osobe (3): tri standardna ležaja. Soba namenjena smeštaju maksimalno tri odrasle osobe.
  • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): spavaća soba sa francuskim ležajem ili dva odvojena ležaja, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje. Apartman je namenjen smeštaju maksimalno za 3 odrasle osobe ili porodicama sa dvoje dece do 12,99 god.

PROGRAM PUTOVANJA PAMPOROVO:

 

Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa parkinga preko puta buvljaka na Novom Beogradu – blok
42, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h.

Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u
16 h po lokalnom vremenu. Dolazak u kasnim večernjim satima.

***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
***Kako bi se realizovao polazak iz Novog Sada, neophodno je da bude prijavljeno minimum 4 putnika na prevozu iz ovog grada.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
  • Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
  • Odloženo čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine;
  • Administrativnom zabranom 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima organizator putovanja ima potpisan ugovor o saradnji);

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

– Smeštaj u hotelu/app po izboru;
– Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
– Usluge predstavnika agencije (inopartnera) i organizaciju putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

– Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
– Ski pass;
– Prevoz;
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.

DODATNE NAPOMENE:

Smeštaj: Hotel Orfej je hotel sa četiri zvezdice i ima 260 dvokrevetnih i trokrevetnih soba kao i apartmana za smeštaj 2-4 osobe. Sve sobe sadrže SAT TV, telefon, minibar, kupatilo.

  • Standard dvokrevetna soba za  2-3 osobe (2+1): francuski ležaj ili dva odvojena ležaja, pomoćni ležaj. Soba namenjena smešaju maksimalno 2 odrasle osobe i dete do 12,99 godina.
  • Trokrevetna soba za 3 osobe (3): tri standardna ležaja. Soba namenjena smeštaju maksimalno tri odrasle osobe.
  • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): spavaća soba sa francuskim ležajem ili dva odvojena ležaja, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje. Apartman je namenjen smeštaju maksimalno za 3 odrasle osobe ili porodicama sa dvoje dece do 12,99 god.

Sadržaj hotela: recepcija, lobi, lobi bar, restoran, mehana, Spa centar, zatvoreni bazen, parno kupatilo, finska sauna, đakuzi,f itnes, masaža, kozmetički salon, skijašnica, igraonica za decu, internet, parking.

Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, đakuzi, sauna, parno kupatilo, skijašnica, dečija igraonica, parking, minibus prevoz do ski lifta „Malina 2“.

Usluga: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje).

NAPOMENE:

 U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
 Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
 Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator
zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza
aranžmana prema uslovima i tarifama Takovo osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije,
kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće
svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo
da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
 U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da
reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite
nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
 Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar
prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
 Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da
pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih
dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
 Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
 Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov
eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
 Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na
razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije
navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine
ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na
recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
 U smeni 22.12 – 29.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
 U smeni 29.12 – 05.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
 U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” –
klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
 Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator putovanja smatra da se putnik potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije informisao o OUP Organizatora putovanja.

Organizator putovanja je Maestro Travel – Niš.

Cene sa 25% POPUSTA i važe za rezervacije do 15.11.2021. god

Postavite Pitanje

Polja označena sa * su obavezna

Pošaljite pitanje ili rezervaciju putem forme, nakon čega će Vas naše kolege kontaktirati. Na sve upite odgovaramo u što kraćem roku. Ukoliko želite hitan odgovor uvek nas možete pozvati na gore prikazani broj.