noscript

Hotel Snezhanka 3* – Pamporovo – Zima 2022

od 179€ Najmanja moguća cena po osobi

Lokacija: Hotel Snezhanka nalazi se u centralnom delu Pamporova na 1.5 km od ski lifta. Hotel Snezhanka je prvi međunarodni turistički hotel u zimovalištu Pamporovo i smešten je u centru skijališta. U decembru 2006. Snežanka se ponovo otvorila sa potpuno renoviranim predvorjem i prostranim, udobnim restoranom. Sobe su udobne sa vrhunskim dizajnom enterijera.

Hotel ima 67 dvokrevetnih soba i 11 apartmana, od kojih 5 imaju kamine. U novom krilu zgrade gostima je na raspolaganju 75 apartmana.

Hotelski restoran predisponira ugodnom atmosferom i raznovrsnim jelima. Kompleks takođe sadrži lobi bar, kafanu sa autentičnom rodopskom unutrašnjošću i originalnim specijalnim jelima, diskotekom i prodavnicom.

Smeštaj: 

  • Standard dvokrevetna soba za  2-3 osobe (2+1): francuski ležaj ili dva odvojena ležaja, pomoćni ležaj. Soba namenjena smešaju maksimalno 2 odrasle osobe i dete do 11,99 godina.
  • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): spavaća soba sa francuskim krevetom i dnevni boravak sa dvosedom na razvlačenje. Namenjen smeštaju maksimalno dve odrasle osobe + dvoje dece do 11.99 god.  ili tri odrasle osobe + 1 dete do 3.99 god.

Sadržaj hotela: recepcija, lobi, lobi bar, restoran, mehana, Spa centar, zatvoreni bazen, skijašnica, igraonica za decu, internet, parking.

Besplatne usluge: zatvoreni bazen, sauna i parking. Shuttle bus prevoz do gondole je uključen u cenu.

Usluga: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje).

PROGRAM PUTOVANJA PAMPOROVO:

 

 

Prvi dan: Ulazak u sobe posle 14:00h. Boravak na bazi uplaćenih usluga.

Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;  Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina);
  • Odloženo čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine;
  • Preko računa uz profakturu izdatu od strane agencije;
  • Administrativnom zabranom 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2022. godine, po uslovima organizatora putovanja (važi samo za firme sa kojima agencija ima potpisan ugovor o saradnji);

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  •  Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije (inopartnera) i organizaciju putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  •  Boravišnu taksu 1 eur po danu i po osobi za navedeni broj noćenja, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik

NAPOMENE:

U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.  Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.

Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Takovo osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa. 

Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).  Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.

 Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima  Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. 

U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Ski & Sun Travel smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

Cene sa uključenih 10 % POPUSTA i važe za rezervacije do 15.11.2021.

Postavite Pitanje

Polja označena sa * su obavezna

Pošaljite pitanje ili rezervaciju putem forme, nakon čega će Vas naše kolege kontaktirati. Na sve upite odgovaramo u što kraćem roku. Ukoliko želite hitan odgovor uvek nas možete pozvati na gore prikazani broj.